Scrap „Child – a love made visible”

Długo czekał ten scrap na swoją kolej. A przecież miał powstać jeszcze w styczniu i wylądować w tegorocznym albumie. Jako pierwsza strona. Osobna, bo i wydarzenie nadzwyczajne, szczególne – zostałam ciocią! Ten moment musiał zostać uwieczniony w odpowiedni sposób!

Życie cudem jest!

Nie można zaprzeczyć, że pojawienie się na świecie dziecka jest cudem. Doświadczyłam tego pięć i pół roku temu, kiedy urodził się mój syn. Ale cocią zostałam dopiero teraz. I wiecie, co? Kiedy w środku nocy dostajesz informację, że gdzieś tam, jakieś tysiąc kilometrów stąd, na świecie pojawił się kolejny człowiek, nadal masz poczucie, że to cud. Każde nowe życie jest cudem. A gdy życie to rodzi się z miłości i potem miłością przesłania cały świat, jest cudem podwójnym! Niby krótka chwila, a tak wiele znaczy…

Prawdą jest, że w roli cotki musze się odnaleźć. Do tej pory byłam córką, żoną, siostrą, mamą, kuzynką. Ciocią jeszcze nie. I tak bardzo już nie mogę się doczekać, kiedy wezmę Emilkę na ręce! I w końcu jest dziecko, które mogę bezkarnie rozpieszczać, bo jako ciotka mogę, prawda? Na razie rozpieszczam siebie i czekając na przyjazd tej kruszynki tworzę scrapa…

scrap1

Zdjecie mam piękne, bo stworzone podczas profesjonalnej sesji, choć w warunkach domowych. Zachwycam się zresztą przez cały czas fotkami, które cyka dziecom, rodzinom, kobietom w ciąży Dominika Siwek Photography. Sama mam plan fundnąć sobie rodzinną sesję capoeira. Niech no tylko nauczę się stać na rękach porządnie, bo na razie przy dziecku wypadam blado… 😉

Delikatny, niebieski scrap

Wracając jednak do scrapa – to idealna forma, by na dłużej zachować w pamięci szczególny dzień (pisałam o tym w notce o scrapbookingu), ważne wydarzenie. A w naszej rodzinie to chyba narodziny Emilki w tym roku będą na pierwszym miejscu… Stanowczo, ten rok zdominowany zostanie przez ten jeden dzień, chwilę właściwie…

Zdjęcie idealnie pasuje do mojej ulubionej lemoncraftowej kolekcji Gossamer Blue. Już wcześniej, przy okazji kartki, którą niedawno pokazywałam, mówłam o tym, że kocham tę kolekcję! A papier, który jest bazą tego scrapa to chyba mój ulubiony. No dobra, jeden z dwóch ulubionych z kolekcji. Trochę jest mediów 13arts (gesso, drobniutki brokacik i biały SPLASH) i fantastyczne tekturki egocraft, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia: ramki – serduszka z przeszyciami i border przeszycie (to jest po prostu mistrzostwo świata, aż żałuję, że na próbę kupiłam tylko mały zestaw, trzeba było brać więcej od razu!). Do tego jeszcze rożyczki, bo księżniczka powinna być od urodzenia obsypana kwiatami, prawda?

scrap4

Scrapa zgłaszam do zabawy w Lemoncraft, gdzie tematem przewodnim mają być róże. U mnie przewrotnie – niebiesko. Na papierze bazowym i malutkie papierowe…

lemoncraft2

Zgłaszam też do zabawy w egocraft, której temat brzmi: „W tym szczególnym dniu”. Bo przecież dzień narodzin jest szczególny, prawda?

w2btym2bwyj2bdniu1

kwiecie25c52584

Skomentuj

