Kartka na chrzest

Tyle się ostatnio dzieje, że sama nie wiem, czym zająć się najpierw. Dlatego fakt, że już mogę pokazać na blogu tę kartkę, gdzieś mi umknął. Jednak co się odwlecze… A kartka jest mi bardzo bliska, bo zrobiłam ja dla swojej siostrzenicy, ochrzczonej w poprzednią sobotę…

Tym razem postawiłam na minimalizm formy. Chciałam sprawdzić, czy tak potrafię. No i… podkreślić samą istotę chrztu. Zawsze mam mieszane uczucia w stosunku do hucznych imprez organizowanych z powodu chrztu czy komunii. Gdzieś w tym całym rozgardiaszu towarzyszącym przyjęciu gubi się istota wydarzenia, jego duchowy wymiar, który powinien być przecież na pierwszym planie. Dlatego u mnie bez ozdobników tym razem. Białe tło, pokolorowana SPLASHami tekturka (no ale brokat musiał być!) i tło stworzone za pomocą Rainbow Colors 13arts.

kartka1

Jest za to wianek (tekturkowy), więc zgłaszam tę pracę na wiankowe wyzwanie sklepu Przyda-sie.pl:

ps

Skomentuj

