Artjournal, Mixed media, Moje prace

Artjournal „Fly” – warsztaty z Janką na Śląskim Zlocie Scrapbookingowym

Trudno uwierzyć, że już tydzień minął od Śląskiego Zlotu Scrapbookingowego. Chociaż przykładam do organizacji tego wydarzenia swoją rękę, co roku impreza zaskakuje mnie swoim rozmachem i niepowtarzalną atmosferą.

 

W tym roku było po prostu świetnie. Mimo godziny znoszenia krzeseł z pierwszego piętra (a potem wnoszenia ich z powrotem), mimo zaduchu, który w pewnym momencie zrobił się na sali głównej i mimo półtoragodzinnej (sic!) kolejki do niektórych stoisk. Było po prostu super! Za co dziękuję moim dwóm współorganizatorkom Oli i Wioli i przede wszystkim sklepom, które nas odwiedziły, uczestnikom, bez których atmosfera nie byłaby tak genialna, jak była i oczywiście prowadzącym warsztaty, którzy zaproponowali tak fantastyczne zajęcia, że trudno było się zdecydować na jedne!

 

Rewelacyjny warsztat artjournalowy z Janką

 

W końcu mój wybór padł na warsztat artjournalowy z Janką. O tej niesamowicie uzdolnionej i inspirującej dziewczynie wspominałam już w notce poświęconej artjournalowi. Jestem niesamowicie szczęśliwa, że mogłam stworzyć swój własny wpis pod jej kierunkiem! Z wpisu też jestem bardzo, bardzo zadowolona!

DSCN1507 (2)

Na warsztacie Janka pokazała nam, jak tworzyć ciekawe tło, wykorzystując różnego rodzaju media (farbki, ecoliny, gesso), faktury i stemple. To właściwie stanowiło główną część warsztatów, bo potem… trzeba było tylko przykleić kilka elementów, ułożyć przypadkowe słowa wycięte ze starej książki w jakieś fajne zdanie i… Gotowe!

Fly, czyli kilka słów o wolności

Słowa… To właśnie one, moim zdaniem, stanowią kwintesencję wpisu. Trafiłam na nie od razu, na pierwszej kartce, którą wzięłam do ręki. Od razu skojarzyły mi się z uskrzydloną kobiecą postacią, która jest w centrum mojej kompozycji… Te słowa dużo mówią o mnie teraz, dokładnie w tym momencie, w którym właśnie się znajduję. O mojej potrzebie wolności, niezależności, w każdym aspekcie. O nią walczę codziennie i czuję, że każda podjęta przez mnie decyzja właśnie do tej wolności prowadzi. Każdy krok, który stawiam dodaje mi skrzydeł. Tak… ten wpis jest mocno o mnie…

DSCN1505 (2)

Dziękuję Jance za moc inspiracji, cudowne warsztaty, wspaniałą atmosferę i… pyszne babeczki! I dziękuję współwarsztatowiczkom. To była naprawdę bardzo kreatywna grupa. A tym, którzy nie mieli okazji być na tych warsztatach polecam z całego serca – jeśli kiedykolwiek będziecie mieli okazję spotkać się z Janką na prowadzonych przez nią zajęciach, idźcie w ciemno! Warto.

P.S. Następna edycja Śląskiego Zlotu za rok. A jeśli ktoś cierp na niedosyt twórczych inspiracji to na przełomie czerwca i lipca Wrocław zaprasza do siebie na Dolnośląskie Warsztaty Craftowe. Atmosfera równie cudowna, a oferta warsztatowa… ech! Marzenie!

Skomentuj

